Sklep internetowy Grill-Funk Store jest własnością firmy:

Grill-Funk
ul. Henryka Dąbrowskiego 2
56-420 Bierutów

 

 

NIP PL 911-188-71-69
Regon 021309942

 


Bank Spółdzielczy w Oleśnicy

Oddział w Bierutowie,

78 9584 1018 2002 0204 5104 0001

 

 

 

 
 
 
 
 

  

 
 

ZAMÓWIENIA I WARUNKI DOSTAWY   

 

 

 

 

1. Złożenie zamówienia w sklepie Grill-Funk Store jest równoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją regulaminu sklepu.

 

 

 

2. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje e-mailem informację o jego przyjęciu.

3. Realizacja zmówienia, rozpoczyna się w zależności od wyboru opcji wysyłki: 
a ) przesyłka za pobraniem - od złożenia zamówienia 

b ) przesyłka po wpłacie na konto - od zaksięgowania wpłaty

      

      KOSZTY WYSYŁKI:

      - KRAJOWE:
   - ubrania - 16,00 zł [kurier UPS]
   - albumy muzyczne - 13,53 zł [przesyłka polecona priorytetowa]
- EUROPA/USA:
   - ubrania -
18,00 zł/21,00 zł [przesyłka polecona priorytetowa]
   - albumy muzyczne - 16,00 zł/19,00 zł [przesyłka polecona priorytetowa]

 
 
 
4. Do każdego zrealizowanego zamówienia dołączany jest dowód zakupu w postaci paragonu. Na życzenie wystawiamy faktury VAT.
 
 
 

5. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy
każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

6. Złożenie zamówienia na przesyłkę za pobraniem oznacza zobowiązanie się do jej odbioru. Koszt zwrotu nieodebranej paczki pobraniowej ponosi klient. 

7. Jeśli w ciągu 5 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia należność nie wpłynie na rachunek bankowy automatycznie zostanie ono anulowane.

 

 

 

 
FORMY PŁATNOŚCI I KOSZTY DOSTAWY

Towar wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłkami poleconymi priorytetowymi.

Istnieją dwie opcje wysyłki towaru - po wpłacie na konto oraz za pobraniem.

ZWROTY
 

 

 

Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z 2 marca 2000 (Dz.U. z dnia 31 marca 2000 roku), klient ma prawo do rezygnacji z zakupu, bez podania przyczyn, w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia produktu. Podstawowym warunkiem przyjęcia zwrotu towaru jest jego idealny stan. Jakiekolwiek ślady użytkowania uniemożliwiają zwrot towaru.

 

W celu szybkiego rozpatrzenia Państwa ZWROTU prosimy o kontakt z obsługą sklepu. 

 
 

Koszty przesyłki zwracanego towaru pokrywa klient. W przypadku zwrotu towaru jest Państwu zwracana wartość pieniężna odsyłanego towaru wynikająca z zamówienia, jednakże koszty wysyłki pierwotnego zamówienia są przeliczane ponownie i od zwracanej kwoty jest potrącana różnica kosztów wysyłki. Do odsyłanego towaru należy dołączyć otrzymany wraz z nim paragon lub fakturę VAT.

 

 

WYMIANA

 

 

 

W przypadku gdy rozmiar zakupionego towaru jest nieodpowiedni istnieje możliwość wymiany na inny w ciągu 10 dni od daty jego otrzymania. W tym celu prosimy najpierw skontaktować się z obsługą sklepu, aby ustalić czy w magazynie jest ten sam towar w innym rozmiarze. Warunkiem przyjęcia wymienianego towaru jest jego idealny stan: towar nie może nosić śladów użytkowania, nie może być zniszczony ani uszkodzony. Wymieniany towar prosimy przesłać na własny koszt z dopiskiem “WYMIANA”.

 
UWAGA: Koszty wysyłki wymienianego towaru do Klienta to 8,00 zł. Kwotę prosimy przelać na konto bankowe firmy Grill-Funk.
 
 
 

REKLAMACJE

 

 

1. Wszystkie towary oferowane przez sklep  Grill-Funk Store są nowe i objęte gwarancją. Jeżeli Klient po otrzymaniu towaru zauważy w nim wady np. uszkodzenia mechaniczne, przebarwienia lub inne, może skorzystać z procedury reklamacyjnej. Zareklamowany towar prosimy wówczas przesłać na własny koszt z dopiskiem “reklamacja” z dołączonym dowodem zakupu. Należy podać przyczynę reklamacji (krótki opis uszkodzeń), swoje dane osobowe i nr konta, na który mają zostać zwrócone należności. O rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy Kupującego w terminie 3 dni od daty otrzymania przesyłki. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji możemy zaproponować Klientowi trzy rozwiązania:
      - zwrot gotówki (wartość towaru + koszty przesyłki)
      - wymianę towaru na wolny od wad
      - wymianę na inny towar o tej samej wartości

Po otrzymaniu od Klienta informacji dotyczącej sposobu rozwiązania reklamacji zostanie ona zrealizowana w ciągu 3 dni roboczych. 

 

 

2.Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności pracownika Poczty Polskiej. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.

 

 

 

BEZPIECZEŃSTWO DANYCH

 

 
 

Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. informujemy, że Pani / Pana dane osobowe przechowywane są w w zbiorze danych sklepu Grill-Funk Store. Dane te będą przetwarzane w celu realizacji Pani / Pana zamówień składanych w naszej firmie. Dysponuje Pani / Pan prawem wglądu do swoich danych, ich poprawiania, żądania zaprzestania  przetwarzania ich oraz prawem sprzeciwu.